Wtorek, 29 kwietnia 2025 r., imieniny Piotra, Rity, Angeliny

Pogotowie Reporterskie

Łask. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

Urząd Miejski w Łasku, 98-100 Łask, ul. Warszawska 14 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor/inspektor (ewidencja ludności) w Urzędzie Stanu Cywilnego w pełnym wymiarze czasu pracy.

1.

1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
- podinspektor:
a) wykształcenie wyższe lub
b) wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy;
- inspektor:
a) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy lub
b) wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie na kierunku administracja;
2) znajomość przepisów prawnych: ustawa o ewidencji ludności, kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o obywatelstwie polskim, ustawa o cudzoziemcach, kodeks wyborczy, ustawa o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych (RODO), ustawa o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
3) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;
4) umiejętność obsługi komputera;
5) umiejętność pracy w zespole;
6) umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność, kreatywność, wysoka kultura osobista;
7) mile widziane doświadczenie w pracy w wykonywaniu zadań o podobnym charakterze.
1 OZNACZENIE Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.

2
3. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie rejestru mieszkańców i aktualizowanie ewidencji ludności w rejestrze PESEL - w rejestrach teleinformatycznych.
2) Przyjmowanie formularzy zgłoszeń zameldowania na pobyt stały lub czasowy i wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego od obywateli polskich i cudzoziemców.
3) Przyjmowanie od obywateli polskich zgłoszeń wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej z zamiarem stałego pobytu.
4) Przyjmowanie zgłoszeń wyjazdu oraz powrotu od obywateli polskich wyjeżdżających poza granice Rzeczypospolitej Polskiej, bez zamiaru stałego pobytu na okres dłuższy niż 6 miesięcy.
5) Wydawanie zaświadczeń zawierających pełny lub częściowy odpis przetwarzanych danych z rejestru PESEL i rejestru mieszkańców.
6) Rejestrowanie zastrzegania i cofania zastrzeżeń numerów PESEL.
7) Udostępnianie danych z rejestru zastrzeżeń numerów PESEL.
8) Udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL.
9) Prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach odmowy udostępnienia danych jednostkowych.
10) Występowanie o nadanie numeru PESEL dla obywateli polskich i cudzoziemców przy dokonywaniu czynności zameldowania na pobyt stały lub czasowy.
11) Występowanie o nadanie numeru PESEL dla osób obowiązanych na podstawie odrębnych przepisów do posiadania numeru PESEL.
12) Aktualizacja centralnego rejestru wyborców.
13) Sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców.
14) Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych o wpisaniu lub odmowie wpisania wyborcy do centralnego rejestru wyborców.
15) Przygotowywanie wykazu dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu z obwodów szkół i przekazywanie ich placówkom szkolno-wychowawczym.
16) Usuwanie niezgodności danych osobowych, na wniosek lub z urzędu w rejestrze mieszkańców i w rejestrze PESEL.
17) Sporządzanie rejestru osób, które w danym roku kalendarzowym ukończyły 18 lat życia i zostały objęte rejestracją wojskową na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej.
18) Sporządzanie zestawień statystycznych, wykazów o liczbie mieszkańców gminy, wykazów o liczbie dzieci - na wniosek Wydziałów Urzędu Miejskiego, szkół, instytucji, urzędów i obywateli.
19) Uczestniczenie w czynnościach przeprowadzania kontroli meldunkowych i oględzin.

4. Warunki pracy na stanowisku:
1) umowa o pracę zostanie zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), w pełnym wymiarze czasu pracy; wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1638) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łasku; proponowane wynagrodzenie zasadnicze: w zależności od posiadanego wykształcenia i doświadczenia zawodowego;
2) praca świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30; przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
3) budynek administracyjny przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych;
4) stanowisko pracy znajduje się na parterze w siedzibie urzędu;
5) praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa interesantów, obsługa komputera.
3
5. Wielkość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łasku w miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, tj. w miesiącu: marzec 2025 r. jest niższy
niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy/doświadczenia zawodowego, np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp. ;
5) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) mile widziane opinie lub referencje (kserokopie);
7) oświadczenia o:
 posiadaniu obywatelstwa polskiego;
 niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub Zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego;
 posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
 braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym
w ogłoszeniu o naborze lub zaświadczenie lekarskie od lekarza medycyny pracy (lub jego
kopia potwierdzona przez kandydata za zgodność z oryginałem);
8) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
9) oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych;
10) Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wzór Kwestionariusza osobowego oraz Oświadczenia, o których mowa powyżej dostępne na
stronie www.bip.lask.pl - praca.

Wszystkie kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 6 ust. 3, 4, 5, 6 i 10 winny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem i opatrzone klauzulą: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem, data i własnoręczny podpis”. Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt 6 ust. 1, 2, 7, 8 i 9 winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
7. Pozostałe postanowienia:
1) Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 14 maja 2025 roku do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: podinspektor/inspektor w Urzędzie Stanu Cywilnego” osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Łasku, ul. Warszawska 14 (parter) lub przesłać pocztą na adres Urzędu (prosimy o wskazanie na kopercie danych do kontaktu - imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail).
2) Oferty, które wpłyną po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do siedziby Urzędu).
3)Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również: brak własnoręcznego podpisu na kwestionariuszu, liście motywacyjnym oraz oświadczeniach, jak również brak wszystkich wskazanych w pkt 6 Ogłoszenia dokumentów i brak potwierdzenia kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej.
4) Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do II etapu naboru jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci będą informowani za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
4
5) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Łasku.
6) W postępowaniu konkursowym Komisja stosuje zapisy procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze do Urzędu Miejskiego w Łasku stanowiącą załącznik do Zarządzenia Nr 49/09 Burmistrza Łasku z dnia 3 kwietnia 2009 r. ze zmianami.
7) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
8) Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana na stronie BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
9) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku. Urząd Miejski w Łasku nie odsyła dokumentów kandydatów.
10) Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał „Zapytanie o udzielenie informacji o osobie” (zaświadczenie o niekaralności) uzyskany na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
11) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 43 676 83 06.

Burmistrz Łasku
Monika Mrowińska

Skomentuj [ 1 ]
17:20, 28.04.2025 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

ASS @ 08:58, 29.04.2025r. IP: *.*.200.52

CELYNA chłopie startuj 🤣

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Popularne artykuły

Reklama

Reklama
Reklama

      

Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Reklama

Ostatnio na forum

Więcej dyskusji


      

Najnowsze komentarze

Pogoda

Facebook

Najnowsze zdjęcia

© Copyright 2011-2025 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Realizacja: PRO-NET