Łask. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Urząd Miejski w Łasku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: od referenta do inspektora w Wydziale Urbanistyki i Planowania Przestrzennego w wymiarze: 1 etat.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku w zależności od stanowiska:
a) w przypadku referenta: wykształcenie średnie i co najmniej 1 rok stażu pracy;
b) w przypadku podinspektora: wykształcenie wyższe bez stażu pracy lub wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy;
c) w przypadku inspektora: wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy lub wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane wykształcenie na kierunku lub specjalności: architektura, urbanistyka, planowania przestrzennego, gospodarki przestrzennej, geografii, geoinformatyki, samorządu terytorialnego, ochrony środowiska, geodezji, prawa lub innym związanym z funkcjonowaniem przestrzeni;
2) znajomość zagadnień z zakresu ustawy: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeks postępowania administracyjnego, a także znajomość przepisów o samorządzie gminnym, o ochronie danych osobowych oraz przepisów odrębnych powiązanych z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
3) obsługa komputera: (pakiet MS Office), program QGIS, tworzenie danych przestrzennych, legislator tekstów, programy związane tworzeniem aktów planowania przestrzennego;
OZNACZENIE Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami. Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki, złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
4) mile widziane doświadczenie w pracy lub we współpracy z samorządem gminnym;
5) otwartość na doskonalenie umiejętności zawodowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Prowadzenie procedury administracyjnej przygotowywania i wydawania decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, w tym m.in.: sprawdzanie kompletności wniosków, ustalanie stron, wszczęcie postępowania, uzgodnienia projektów decyzji, przygotowanie końcowego tekstu decyzji.
2) Współudział przy sporządzaniu Planu Ogólnego Gminy Łask oraz jego zmian zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i odpowiednimi rozporządzeniami.
3) Współudział przy sporządzaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz ich zmian wraz z opracowaniem danych przestrzennych zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i odpowiednimi rozporządzeniami.
4) Przygotowywanie pozostałych aktów planowania przestrzennego i dokumentów strategicznych kształtujących politykę przestrzenną gminy zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie o samorządzie gminnym, ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz odpowiednimi rozporządzeniami.
5) Prowadzenie procedur formalno-prawnych związanych ze sporządzaniem lub zmianą aktów planowania przestrzennego.
6) Przygotowywanie analiz funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) umowa o pracę zostanie zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), w pełnym wymiarze czasu pracy; wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. ( t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1638) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łasku; proponowane wynagrodzenie zasadnicze: w zależności od posiadanego wykształcenia i doświadczenia zawodowego;
2) praca świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30; przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
3) budynek administracyjny przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych;
4) pomieszczenia biurowe Wydziału UPP usytuowane na II i III piętrze budynku, w budynku jest winda;
5) praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa komputera.
5. Wielkość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łasku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, tj. w miesiącu lutym 2025 r. jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy/doświadczenia zawodowego, np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp. ;
5) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
6) mile widziane opinie lub referencje (kserokopie);
7) oświadczenia o:
- posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub Zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego;
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze lub zaświadczenie lekarskie od lekarza medycyny pracy (lub jego kopia potwierdzona przez kandydata za zgodność z oryginałem);
8) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
9) oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych;
10) Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wzór Kwestionariusza osobowego oraz
Oświadczenia, o których mowa powyżej dostępne na stronie www.bip.lask.pl - praca.
Wszystkie kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 6 ust. 3, 4, 5, 6 i 10 winny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem i opatrzone klauzulą: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem, data i własnoręczny podpis”.
Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt 6 ust. 1, 2, 8 , 9, winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
7. Pozostałe postanowienia:
1) Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 24 marca 2025 roku do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko: od referenta do inspektora w Wydziale Urbanistyki i Planowania Przestrzennego” osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Łasku, ul. Warszawska 14 (parter) lub przesłać pocztą na adres Urzędu (prosimy o wskazanie na kopercie danych do kontaktu - imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail).
2) Oferty, które wpłyną po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do siedziby Urzędu).
3) Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również: brak własnoręcznego podpisu na kwestionariuszu, liście motywacyjnym oraz oświadczeniach, jak również brak wszystkich wskazanych w pkt 6 Ogłoszenia dokumentów i brak potwierdzenia kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej.
4) Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do II etapu naboru jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci będą informowani za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
5) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Łasku.
6) W postępowaniu konkursowym Komisja stosuje zapisy procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze do Urzędu Miejskiego w Łasku stanowiącą załącznik do Zarządzenia Nr 49/09 Burmistrza Łasku z dnia 3 kwietnia 2009 r. ze zmianami.
7) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
8) Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana na stronie BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
9) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą
przechowywane w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku. Urząd Miejski w Łasku nie odsyła dokumentów kandydatów.
10) Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał „Zapytanie o udzielenie informacji o osobie” (zaświadczenie o niekaralności) uzyskany na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
11) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 43 676 83 74.
Burmistrz Łasku
Monika Mrowińska
- Skomentuj [ 3 ]
- 15:17, 13.03.2025 r.
Wasze komentarze
Zosia @ 15:44, 13.03.2025r. IP: *.*.17.97
Ha, ha, ha
Nic, tylko składać dokumenty. ;) Stanowisko urzędnicze na wyciągnięcie ręki. :D
Celina @ 10:24, 14.03.2025r. IP: *.*.109.72
Panie @kacper - bardzo dobbre pytanie.
Czyli co bardziej gwarantuje pracę: polityka czy znajomości?
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Łask. Zapraszamy na Kiermasz Wielkanocny
- Pojazd w rowie – kierowca z zakazem prowadzenia pojazdów
- Łask. Konkurs na dyrektora SP nr 1 i ZSO w Łasku-Kolumnie
- Wykaz nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży - Łask
- Łask. Odeszli do wieczności
- Pociąg do Kolumny - VI edycja przed nami
- Kanalizacja to nie śmietnik
- Łask. Nabór na wolne stanowisko urzędnicze
- Łask. Bobry w gminie – informacje dla mieszkańców
- Traktorzysta miał ponad 3 promile i cofnięte uprawnienia do kierowania
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- Spszontanie
- Sprzedam mieszkanie na Przylesiu
- GARAZ do wynajecia
- Działka budowlana
- Oprawa muzyczn - skrzypce na ślub i inne uroczystości
- Sprzedam mieszkanie
- Zaginęła kotka.
- wynajmę lokal w Łasku
- KUPIĘ WOJSKOWE MEDALE,ORDERY,ODZNAKI,ODZNACZENIA
- KUPIĘ SZABLE,BAGNETY,KORDZIKI,NOŻE STARE WOJSKOWE
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie



Ostatnio na forum
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
- GDZIE JEST POLICJA?!!!
- Przed wyborami parlamentarnymi
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Gdybyś był inteligentnym człowiekiem to po pierwsze wiedziałbyś, że PiS i PO to jedna klika. P
- To już skargi na Starostę nie może być? Ale ciekawe czego ona dotyczy. Pan Starosta ok człowiek
- Wiesz w ogóle co to jest CEPiK? A po co komuś taki fałszywy kartonik? Do dłubania w zębach czy
- Skarga na Starosta?? Jak to się stało?
- Na FB krąży ogłoszenie o załatwianiu prawa jazdy w kilka dni. Ciekawe czy policja tego nie widzi
- Panie @kacper - bardzo dobbre pytanie. Czyli co bardziej gwarantuje pracę: polityka czy znajomośc
- Celina Chłopie?gdzieś Ty ?może jakis wierszyk zapodasz? fraszkę?
- Do żyliśmy czasów że chyba coraz rzadziej spotkać na drodze, kierowcę z uprawnieniami.
- Zaproszenie jest dla kobiet, spotkanie dotyczy kobiet ale głos oczywiście zabiera dwóch pacanów.
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
Łask oddał cześć "Żołnierzom Wyklętym"
-
X Sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
Oddział pediatrii po remoncie
-
33. finał WOŚP w Łasku
-
Spotkanie Świąteczno-Noworoczne 2025
-
IX sesja Rady Miejskiej w Łasku
-
Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2024 w Łasku
-
II Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z powiatu łaskiego
-
Matura na 100 procent Mateusza Kozakowskiego
-
100-lecie Szkoły rolniczej w Sędziejowicach