Piątek, 10 stycznia 2025 r., imieniny Dobrosława, Wilhelma, Agatona

Pogotowie Reporterskie

Buczek. Nabór na wolne stanowisko

 

Urząd Gminy w Buczku, 98-113 Buczek, ul. Główna 20 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki wodno-ściekowej w pełnym wymiarze czasu pracy.

1. Wymagania niezbędne:
– posiadanie obywatelstwa polskiego,
– posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku:
• inspektora – wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy lub wyksztalcenie średnie i co najmniej 5 letni staż,
• podinspektora – wykształcenie wyższe lub średnie i co najmniej 3 letni staż pracy;
– brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– nieposzlakowana opinia,
– stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
– mile widziane wykształcenie wyższe,
– preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w administracji samorządowej,
– dobra znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, prawo ochrony środowiska, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, Prawo Zamówień Publicznych, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego,
– obsługa komputera i kserokopiarki,
– sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
– prawo jazdy kat. B,
– kreatywność, komunikatywność, dokładność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw administracyjnych i gospodarczych związanych z zajmowanym stanowiskiem.
2. Obsługa klientów w zakresie: wystawiania faktur z tytułu dostawy wody i odprowadzania ścieków, wprowadzania zmian do ewidencji odbiorców sporządzania umów rozpatrywania reklamacji.
3. Dokonywanie okresowej kontroli ujęć wody, przepompowni, stacji hydroforowych, oczyszczalni ścieków i przepompowni ścieków – planowanie niezbędnych remontów i konserwacji.
4. Przyjmowanie zgłoszeń odbiorców dotyczących awarii urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych i zlecanie konserwatorom ich usuwanie.
5. Organizowanie i nadzór nad usuwaniem awarii sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
6. Właściwe i ekonomiczne zużywanie materiałów do usuwania awarii.
7. Prowadzenie ewidencji obiegu wodomierzy (raportów z wymiany) oraz kontrola ich odczytów.
8. Dopilnowanie okresowej legalizacji wodomierzy.
9. Wydawanie warunków technicznych na wykonanie przyłączy do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
10. Uzgadnianie projektów przyłączy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
11. Dokonywanie odbioru wykonanych przyłączy oraz prowadzenie ewidencji protokołów odbioru.
12. Sporządzanie wymaganych sprawozdań i analiz ekonomicznych oraz sprawozdań statystycznych.
4. Warunki pracy:
1) umowa o pracę zostanie zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), w pełnym wymiarze ½ etatu; wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1638) w sprawie wynagradzania
pracowników samorządowych i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Gminy w Buczku;
2) godziny pracy Urzędu Gminy – poniedziałek od 8:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godz. 7:30 do 15:30; przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
3) budynek administracyjny przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych;
4) pomieszczenie biurowe usytuowane na parterze budynku, w którym nie ma windy;
5) praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa komputera;
6) praca wykonywana również poza budynkiem Urzędu, częste wyjazdy w teren.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Buczku w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia, tj. w miesiącu: grudniu 2024 r. jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy/doświadczenia zawodowego (np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp.);
5) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz dotyczące doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
6) mile widziane opinie lub referencje;
7) oświadczenia o:
• posiadaniu obywatelstwa polskiego;
• niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności;
• posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
• braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze lub posiadane zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny pracy);
8) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
9) oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych.
Wzory kwestionariusza osobowego i oświadczeń dostępne na stronie internetowej www.buczek.bipgmina.pl w zakładce wolne stanowiska pracy.
Wszystkie kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 6 ust 3, 4, 5, 10 winny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem i opatrzone klauzulą: „Potwierdzam za zgodność z oryginałem, data i własnoręczny podpis”.
Wszystkie oświadczenia winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
7. Pozostałe postanowienia:
1) Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 24 stycznia 2025 roku do godz. 13.00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: podinspektor/inspektor ds. gospodarki wodno-ściekowej osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Buczku pok. Nr 17.
2) Oferty, które wpłyną po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
3)Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również: brak podpisu na oświadczeniach, liście motywacyjnym i kwestionariuszu, brak wszystkich wskazanych w pkt 6 ogłoszenia dokumentów oraz brak potwierdzenia kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem, podlegają odrzuceniu oferty na etapie oceny wstępnej.
4) Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do II etapu naboru jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci będą informowani za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila – telefonicznie.
5) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Buczek.
6) Postępowanie konkursowe prowadzone będzie zgodnie z regulaminem pracy komisji.
7) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
8) Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana na stronie BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
9) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów zostaną odesłane w ustawowym terminie.
10) Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Urzędzie Gminy w Buczku najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał zaświadczenia o niekaralności uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
11) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 43 677 44 91.

Wójt Gminy
Bonisław Węglewski
Buczek, dnia 8 stycznia 2025 r.

Skomentuj [ 0 ]
10:10, 09.01.2025 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Popularne artykuły

Reklama

Reklama
Reklama

      

Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Reklama
Reklama
Reklama

Ostatnio na forum

Więcej dyskusji


      

Najnowsze komentarze

Pogoda

Facebook

Najnowsze zdjęcia

© Copyright 2011-2025 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Realizacja: PRO-NET