Sobota, 23 listopada 2024 r., imieniny Adeli, Klemensa, Orestesa

Pogotowie Reporterskie

Jak budować relacje z klientem, które zapewnią Ci zysk?

Budowa i utrzymywanie relacji z klientem może być sporym wyzwaniem dla firmy. Z drugiej strony proces ten może przynieść wymierne korzyści, w tym między innymi w postaci powracających klientów, poleceń i zwiększonych zysków z działalności.

Wszystko zaczyna się od promocji, dzięki której informacja o marce i jej usługach ma dotrzeć do jak największej grupy potencjalnych klientów. Jak dobrze ją przeprowadzić? Przydadzą się gadżety reklamowe – nietypowa forma reklamy, podarunek od firmy, który zawsze wywołuje miłe odczucia.

Wybierz przyjemną w odbiorze formę reklamy

Z całą pewnością zależy Ci na reklamie Twojej firmy, która może zachęcić nowych klientów do skorzystania z Twoich usług. Pamiętaj jednak, żeby podejść do tematu rozsądnie. Aktualnie różne formy reklam można spotkać właściwie wszędzie, czy to na ulicy, czy nawet w mediach społecznościowych. Wybór powszechnej formy reklamy to zawsze ryzyko, że Twoja nie wyróżni się spośród całej masy innych lub, co gorsza, wywoła negatywne odczucia w kimś rozdrażnionym ich ilością.

Już na etapie zapoznawania potencjalnych klientów z Twoją marką postaw na coś, co Cię wyróżni i pozwoli skojarzyć Twoje usługi z miłym doświadczeniem. Zamiast uporczywych reklam zaskocz swoich klientów upominkami od firmy – drobnymi gadżetami reklamowymi z logo Twojej marki.

Doceń klienta – podaruj mu coś od firmy!

Gadżety reklamowe cieszą się dużą popularnością, ponieważ z jednej strony sprawdzają się jako nietypowa reklama marki, z drugiej natomiast są miłym upominkiem, który możesz przygotować dla klientów, kontrahentów, a nawet współpracowników. Gadżety postrzega się zupełnie inaczej niż na przykład rozdawane ulotki. Z założenia mają to być przydatne akcesoria takie jak kubki termiczne z nadrukiem, ładowarki do telefonu z logo czy na przykład pendrive albo artykuły do samochodu.

Warto pamiętać, że gadżety reklamowe są przeznaczone nie tylko dla nowych klientów, których starasz się zachęcić do skorzystania ze swojej oferty. Podaruj je również tym, którzy już od jakiegoś czasu korzystają z Twoich usług i drobnym firmowym upominkiem podziękuj im za wsparcie i zaufanie. W ten sposób nie tylko utrwalisz relację z klientem, ale i dasz mu do rąk reklamę marki, którą może zaprezentować we własnym otoczeniu.

Planuj działania promocyjne na wydarzeniach lokalnych

Chcesz, żeby Twoja marka była widoczna na rynku, a informacja o Twoich usługach rozchodziła się po okolicy? Jednym ze sposobów jest zaangażowanie się w działania lokalne. Zdobądź informacje na temat organizowanych w okolicy festynów czy imprez miejskich. To doskonałe miejsce na prowadzenie własnych działań promocyjnych, docierając w ten sposób do lokalnych klientów i zapoznając ich ze swoimi usługami.

Najprostszym sposobem na promowanie swojej marki na różnego typu wydarzeniach jest rozdawanie na nich gadżetów z logo firmy. Możesz dołączyć do nich ulotki lub proponować je zainteresowanym osobom, które chcą lepiej zapoznać się z ofertą. Nie musisz nawet rozkładać stanowiska – już kilka osób swobodnie rozmawiających z przechodniami i rozdających gadżety biurowe czy maskotki z logo może działać na Twoją korzyść.

Zapoznaj ze swoim logo szerokie grono potencjalnych klientów

Gifty firmowe z nadrukowanym logo marki są miłym upominkiem dla klienta, a zarazem niezwykle skuteczną reklamą dla firmy. Sam kontakt z logo sprawia, że wydaje się ono znajome, a markę, do której należy, darzy się większym zaufaniem.

W przypadku gadżetów firmowych efekty promocji marki nie są ograniczone jedynie do tych osób, które otrzymały konkretny gadżet. Jeżeli będą one faktycznie korzystać z otrzymanych gadżetów, istnieje spora szansa, że dotrą również do innych ludzi w bezpośrednim otoczeniu. Może ktoś zostawi długopis z Twoim logo w swoim miejscu pracy, a może pożyczy innej osobie torbę z takim nadrukiem albo skrobaczkę do szyb w mroźny poranek? Możliwości jest wiele – wykorzystaj gadżety reklamowe w swojej firmie i ciesz się reklamą o dużym zasięgu!

Artykuł sponsorowany

Skomentuj [ 0 ]
09:00, 26.06.2024 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Popularne artykuły

Reklama

Reklama
Reklama

      

Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Reklama
Reklama
Reklama

Ostatnio na forum

Więcej dyskusji


      

Najnowsze komentarze

Pogoda

Facebook

Najnowsze zdjęcia

© Copyright 2011-2024 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Realizacja: PRO-NET