Łask. Nabór na stanowisko urzędnicze
Urząd Miejski w Łasku ogłasza 2 nabór na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor w Wydziale Rozwoju w wymiarze: 1 etat.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
a) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy lub
b) wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
2. Wymagania dodatkowe
a) posiadanie wiedzy z zakresu procesu inwestycji budowlanych,
b) doświadczenie w zakresie obsługi inwestycji lub procesu budowlanego;
c) umiejętność odczytywania i analizowania dokumentacji projektowej;
d) preferowane doświadczenie w przeprowadzeniu procedur udzielania zamówień publicznych po stronie zamawiającego;
e) znajomość zagadnień z zakresu; tworzenia projektu, przygotowania wniosków o dofinansowanie, wdrażanie projektu, zarządzanie projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu, programów dotacyjnych Unii Europejskiej;
f) obsługa komputera w zakresie pakietów biurowych;
h) predyspozycje osobowościowe: kreatywność i samodzielność w wykonywaniu zadań, skrupulatność, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania relacji międzyludzkich, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy;
OZNACZENIE Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami. Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki, złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
i) znajomość terenu gminy Łask;
j) prawo jazdy kat. B.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Koordynacja i współpraca z właściwymi instytucjami w sprawie inicjowania inwestycji wspólnych i towarzyszących.
Obsługa i nadzór procesów inwestycyjnych dla zadań przyjętych w planach rozwoju
i budżecie gminy.
Przygotowywanie dokumentacji formalnej związanej z zwieraniem umów o wykonanie robót budowlano-montażowych oraz innych.
Organizowanie i zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi zadaniami.
Dokonywanie rozliczeń realizowanych zadań inwestycyjnych.
Przygotowywanie przedmiotu zamówienia w związku z ogłaszanymi przetargami na
wykonanie dokumentacji technicznej oraz robót budowlano-montażowych.
Udział w pracach Komisji przetargowych w związku z ogłaszanymi przetargami w zakresie zadań na tym stanowisku.
Przygotowywanie postępowań prowadzonych zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2024 Burmistrza Łasku z dnia 3 stycznia 2024 roku w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych o wartości większej niż 50 000 złotych i mniejszej niż 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Łasku w zakresie zadań na tym stanowisku.
Prowadzenie we współpracy z kierownikami jednostek organizacyjnych gminy spraw związanych z inwestycjami w tych placówkach.
Obsługa i nadzór procesów inwestycyjnych przy zabytkach nieruchomych będących własnością Gminy.
Przygotowywanie wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na realizację inwestycji.
Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) umowa o pracę zostanie zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), w pełnym wymiarze czasu pracy; wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. ( t. j. Dz. U. z 2021 r.
poz. 1960 ze zm.) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łasku; proponowane wynagrodzenie zasadnicze: w zależności od posiadanego wykształcenia i doświadczenia zawodowego;
2) praca świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30; przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
3) budynek administracyjny przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych;
4) pomieszczenie biurowe usytuowane na III piętrze budynku, w budynku jest winda;
5) praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa komputera.
6) praca wykonywana również poza budynkiem Urzędu;
str. 3
5. Wielkość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łasku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, tj. w miesiącu: marzec 2024 r. jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy/doświadczenia zawodowego, np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp. ;
5) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz doświadczeniu w pracy na podobnym stanowisku;
6) mile widziane opinie lub referencje;
7) oświadczenia o:
posiadaniu obywatelstwa polskiego;
niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności;
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze lub zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny pracy);
8) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
9) oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych;
10) Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wzór Kwestionariusza osobowego oraz Oświadczenia, o których mowa powyżej dostępne na stronie www.bip.lask.pl - praca.
Wszystkie kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 6 ust 3, 4, 5, 10 winny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem i opatrzone klauzulą:
„Potwierdzam za zgodność z oryginałem, data i własnoręczny podpis”.
Wszystkie oświadczenia winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
7. Pozostałe postanowienia:
1) Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 10 maja 2024 roku do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko: inspektor w Wydziale Rozwoju ” osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Łasku, ul. Warszawska 14 (parter) lub przesłać pocztą na adres Urzędu (prosimy o wskazanie na kopercie danych do kontaktu - imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail).
2) Oferty, które wpłyną po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do siedziby Urzędu).
3) Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również brak podpisu na oświadczeniach, liście motywacyjnym i kwestionariuszu oraz brak potwierdzenia dokumentów za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej.
4) Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do II etapu naboru jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci będą informowani za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
5) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Łasku.
6) W postępowaniu konkursowym Komisja stosuje zapisy procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze do Urzędu Miejskiego w Łasku stanowiącą załącznik do Zarządzenia Nr 49/09 Burmistrza Łasku z dnia 3 kwietnia 2009 r. ze zmianami.
7) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
8) Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana na stronie BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
9) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku. Urząd Miejski w Łasku nie odsyła dokumentów kandydatów.
10) Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał zaświadczenia o niekaralności uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
11) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 43 676 83 70.
pełniący funkcję
Burmistrza Łasku
Sylwester Florczak
- Skomentuj [ 4 ]
- 11:25, 25.04.2024 r.
Wasze komentarze
Piotr @ 15:46, 25.04.2024r. IP: *.*.235.83
Na pewno będą tłumy, bo tu sami eksperci od inwestycji!!!
Jaksa @ 08:24, 26.04.2024r. IP: *.*.186.183
Nie ma chętnych? No a gdzie są ci wszyscy komentatorzy, którzy piszą, że urzędnik nic nie robi i bierze kasę?
Ruszajcie tłumnie, bajkowa posada nie może się na was doczekać.
Dodaj komentarz
Reklama
Popularne artykuły
- Plan kolędy na nadchodzący tydzień
- Zwiększa się siatka połączeń autobusowych w województwie łódzkim
- Łask. Odeszli do wieczności
- Łask. Odeszli do wieczności
- Plan kolędy na nadchodzący tydzień
- Orszak Trzech Króli w Łasku 2025 (video)
- Szczęśliwego Nowego Roku 2025!
- Oferta pracy w policji
- Wdrożenie dyrektyw pochłonie 100 mld zł. Wodociągowcy martwią się o pieniądze
- Orszak Trzech Króli w Łasku 2025
Reklama
Najnowsze ogłoszenia
- CANAL+
- Znaleziony kundelek, oddam w dobre ręce
- Mieszkanie do wynajęcia
- Oprawa muzyczna - skrzypce na ślub i inne okazje
- Cięcie
- Działki budowlane
- Szukam firmy
- Oddam 1,5 tony gruzu
- Sprzedam pilarkę elektryczna
- SPRZEDAŻ ŁÓŻKA REHABILITACYJNEGO
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
Ostatnio na forum
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
- GDZIE JEST POLICJA?!!!
- Przed wyborami parlamentarnymi
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- I to pisiorskiego !
- Z ciekawości zajrzałem na stooq pl,żeby sprawdzić, ile kosztowała ropa (Crude Oil CL.F) na koni
- do Wiesniak: No ale są rok przy władzy i obiecywali to zmienić, nie zmienili. Spodobało im się
- Ładnie wyszło. Tylko ludzi mało
- Niech zstąpi Duch Twój i odnowi oblicze tej Ziemi ❤️
- Donald: Ale te składki to wzrosły bo poprzednia władza podnosiła minimalną pensję. Ostatnia zm
- A do tej pory kto się woził ? Bo wymienili starszy na nowy ?
- no to teraz ludziska obserwójcie kto tą furą będzie się woził, gdzie i dokąd za wasze pienią
- Potrzebny wam jakiś prostak z takimi kwalifikacjami
- ...zarządzana przez większość pisowską "Gmina Widawa pozyskała dofinansowanie na ten cel z Fun
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
IX sesja Rady Miejskiej w Łasku
-
Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2024 w Łasku
-
II Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z powiatu łaskiego
-
Matura na 100 procent Mateusza Kozakowskiego
-
100-lecie Szkoły rolniczej w Sędziejowicach
-
VI sesja Rady Miejskiej
-
V sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
IX Festiwal Róż w Łasku
-
Pożar w Woli Łaskiej - zdjęcia czytelników
-
Święto Truskawki 2024 - dzień 1 (koncerty)