Łask. Nabór na stanowisko urzędnicze
Urząd Miejski w Łasku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor/inspektor w Wydziale Budżetowym w wymiarze: 1 etat.
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP - dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku:
- inspektor:
a) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy lub
b) wykształcenie średnie i co najmniej 5 - letni staż pracy;
- podinspektor:
a) wykształcenie wyższe lub
b) wykształcenie średnie i co najmniej 3 - letni staż pracy;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy;
7) doświadczenie w zakresie obsługi procesów płacowych;
2. Wymagania dodatkowe
1) znajomość przepisów w zakresie: ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, gwarantowanych świadczeń pracowniczych, o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia, kodeksu cywilnego, finansów publicznych, ustaw o samorządzie gminnym i pracownikach samorządowych,
2) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie, zdolności analityczne, organizacyjne, komunikacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość,
3) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,
4) umiejętność obsługi komputera - programów płacowych, pakiet MS Office, kserokopiarka,
OZNACZENIE Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami. Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki, złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.
5) umiejętność organizacji czasu pracy i duża samodzielność,
6) mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sporządzanie list płac, list wynagrodzeń, zasiłków chorobowych oraz zestawień list płac pracowników Urzędu Miejskiego w Łasku i prowadzenie dokumentacji niezbędnej w tym zakresie.
2. Wykonywanie obowiązków należących do płatnika ZUS i płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami dla pracowników Urzędu Miejskiego.
3. Sporządzanie dokumentacji wynikającej z zawartych umów z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie refundacji wynagrodzeń pracowniczych.
4. Miesięczne rozliczanie wynagrodzeń pracowników wykonujących zadania z zakresu systemu gospodarowania odpadami komunalnymi.
5. Sporządzanie deklaracji podatkowych PIT 11, PIT R dla radnych, PIT 4.
6. Sporządzanie list diet dla radnych.
7. Odprowadzanie składek ZUS, na ubezpieczenie zdrowotne i fundusz pracy, składek PPK oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
8. Przygotowywanie zaświadczeń w zakresie prowadzonych spraw.
9. Sporządzanie list wypłat ryczałtów samochodowych.
10. Sporządzanie wypłat z ZFŚS dla pracowników i emerytów Urzędu Miejskiego.
11. Sporządzanie sprawozdań Z-03, Z-06 oraz innych w zakresie prowadzonych spraw i obowiązków.
12. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej wyroków komorniczych i przekazywanie potrąceń do komornika.
13. Terminowe przygotowywanie i eksportowanie do systemu bankowego przelewów w zakresie list wypłat i innych dokumentów.
14. Dokładnej znajomości przepisów prawnych w zakresie obowiązującym na stanowisku pracy.
15. Przestrzegania procedur kontroli wewnętrznej, instrukcji kancelaryjnej, instrukcji obiegu dokumentów księgowych oraz instrukcji bhp. i ppoż.
16. Wykonywania innych czynności służbowych zleconych przez Burmistrza, zastępcę Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika, Naczelnika Wydziału Budżetowego.
17. Zastępowanie pracownika Wydziału Budżetowego zajmującego się naliczaniem wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych w przypadku niemożności pełnienia przez niego obowiązków z powodu urlopu, choroby lub innych przyczyn.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) umowa o pracę zostanie zawarta zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530), w pełnym wymiarze czasu pracy; wynagrodzenie wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. ( t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1960 ze zm.) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminu Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łasku; proponowane wynagrodzenie zasadnicze: w zależności od posiadanego wykształcenia i doświadczenia zawodowego;
2) praca świadczona od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 do 15:30; przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
3) budynek administracyjny przystosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych;
4) pomieszczenie biurowe usytuowane na I piętrze budynku, w budynku jest winda;
5) praca siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała, obsługa komputera.
5. Wielkość wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łasku w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, tj. w miesiącu: styczeń 2024 r. jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy/doświadczenia zawodowego, np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp. ;
5) inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach oraz doświadczeniu w pracy na podobnym stanowisku;
6) mile widziane opinie lub referencje;
7) oświadczenia o:
posiadaniu obywatelstwa polskiego;
niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe, lub zaświadczenie o niekaralności;
posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu o naborze lub zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny pracy);
8) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
9) oświadczenie dot. przetwarzania danych osobowych;
10) Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 ust. 2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wzór Kwestionariusza osobowego oraz Oświadczenia, o których mowa powyżej dostępne na stronie www.bip.lask.pl - praca.
Wszystkie kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 6 ust 3, 4, 5, 10 winny być potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem i opatrzone klauzulą:
„Potwierdzam za zgodność z oryginałem, data i własnoręczny podpis”.
Wszystkie oświadczenia winny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
7. Pozostałe postanowienia:
1) Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 19 lutego 2024 roku do godz. 15.30 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko: inspektor/podinspektor w Wydziale Budżetowym” osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Miejskim w Łasku, ul. Warszawska 14 (parter) lub przesłać pocztą na adres Urzędu (prosimy o wskazanie na kopercie danych do kontaktu - imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail).
2) Oferty, które wpłyną po terminie określonym w pkt 1 nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do siedziby Urzędu).
3) Niespełnienie któregokolwiek z wymogów formalnych, jak również brak podpisu na oświadczeniach, liście motywacyjnym i kwestionariuszu oraz brak potwierdzenia dokumentów za zgodność z oryginałem, spowoduje odrzucenie oferty na etapie oceny wstępnej.
4) Zastrzega się możliwość zakwalifikowania do II etapu naboru jedynie wybranych kandydatów, spełniających wymagania formalne i w największym stopniu wymagania dodatkowe. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci będą informowani za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
5) Nabór przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Łasku.
6) W postępowaniu konkursowym Komisja stosuje zapisy procedury naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze do Urzędu Miejskiego w Łasku stanowiącą załącznik do Zarządzenia Nr 49/09 Burmistrza Łasku z dnia 3 kwietnia 2009 r. ze zmianami.
7) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętymi wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.
8) Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona na tablicy informacyjnej Urzędu oraz opublikowana na stronie BIP przez okres co najmniej 3 miesięcy.
9) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku. Urząd Miejski w Łasku nie odsyła dokumentów kandydatów.
10) Kandydat wybrany w naborze do zatrudnienia będzie zobowiązany przedłożyć w Wydziale Ogólno - Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Łasku najpóźniej w dniu zawarcia umowy o pracę oryginał zaświadczenia o niekaralności uzyskanego na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
11) Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 43 676 83 20, 43 676 83 22.
Burmistrz Łasku
Gabriel Szkudlarek
- Skomentuj [ 0 ]
- 17:15, 10.02.2024 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama
Popularne artykuły
- Z 32 BLT wycieka paliwo. Do prywatnych baków AKTUALIZACJA (zdjęcia)
- W Łódzkiem będziemy mieć centrum handlowe jak w Dubaju
- Fala hejtu po artykułach o 32 BLT
- Po pożarze w Supersamie
- Informacja z Powiatu Łaskiego
- Łask. Marek Aulak nowym dyrektorem CSiR w Łasku
- X sesja Rady Miejskiej w Łasku (video)
- 32 BLT. Sportowy sukces żołnierzy
- Łask. Odeszli do wieczności
- Za nami "Święta z Powiatem Łaskim" (video)
Reklama
Najnowsze ogłoszenia
- Oddam 1,5 tony gruzu
- Sprzedam pilarkę elektryczna
- SPRZEDAŻ ŁÓŻKA REHABILITACYJNEGO
- Meble do kuchni
- sprzedam maszynę stolarską wieloczynnościow do drewna DYMA 8
- Spszotanie
- UWAGA
- Sprzedam ławę
- Prace porzadkowe
- Budynek do wynajecia
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
Ostatnio na forum
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
- GDZIE JEST POLICJA?!!!
- Przed wyborami parlamentarnymi
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Widzę po komentarzach, że chyba prokuratura zaczyna działać.
- Jednak warto także wspomnieć o zastoju w głowach polityków, którzy nie są nieomylnii. Inwestyc
- "...szpital wygląda tak jak całe miasto. Zniszczone i zaniedbane. Przykro patrzeć na obecny stan
- Obecnie to już nie jest szpital. Nie rozwija się,a wręcz odwrotnie. Zwija siei wygląda jak opusz
- Dla ciebie już wybudowano odpowiedni szpital we Warcie.
- Dziękujemy pięknie i również życzymy Pani wszystkiego najlepszego.
- Coś mi się wydaje że to się nie uda...
- A tor kolarski dla kolarza? I basen dla basenowej? W którym etapie...
- Wszystko prawda Tylko jak można zrobić kolonoskopię, jeśli lekarz z ośrodka w Buczku "wie lepie
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
IX sesja Rady Miejskiej w Łasku
-
Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2024 w Łasku
-
II Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z powiatu łaskiego
-
Matura na 100 procent Mateusza Kozakowskiego
-
100-lecie Szkoły rolniczej w Sędziejowicach
-
VI sesja Rady Miejskiej
-
V sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
IX Festiwal Róż w Łasku
-
Pożar w Woli Łaskiej - zdjęcia czytelników
-
Święto Truskawki 2024 - dzień 1 (koncerty)