Sędziejowice. Konkurs na dyrektora ZSO nr 1 w Sędziejowicach
Wójt Gminy Sędziejowice ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863 r. w Sędziejowicach.
1. Wymagania wobec kandydatów.
Do konkursu może przystąpić osoba spełniająca wymagania określone w §1 lub §3, lub §6, lub §12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r. poz. 1449 z 2023 r. poz. 108).
2. Wymagane dokumenty.
Zgodnie §1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U, z 2021 r. poz. 1428), oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola, publicznej szkoły lub publicznej placówki;
2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
– stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
– stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
3) oświadczenie zawierającego następujące dane osobowe kandydata:
– imię (imiona) i nazwisko,
– datę i miejsce urodzenia,
– obywatelstwo,
– miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w ppkt. 2: świadectw pracy, zaświadczeń
o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6) w przypadku cudzoziemca – poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii:
- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub
- dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
- dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
11) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 oraz z 2021 r. poz. 255 i 464), 1948, 2260 - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;
13) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego – oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215 oraz z 2021 r. poz. 4), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.);
15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
Na żądanie organu prowadzącego publiczną szkołę lub placówkę, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów wymienionych w pkt 2 ppkt 4 – 7 i 12 – 13.
3. Sposób i termin składania ofert.
1) oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem oraz adresem zwrotnym, z dopiskiem: „Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863 r. w Sędziejowicach”, w terminie do 10 maja 2023 r. do godz. 15.30 w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice lub w przypadku ofert złożonych w formie elektronicznej – na adres: ePUAP: /UGSedziejowice/skrytka ;
2) w przypadku przesłania oferty pocztą decyduje data wpływu do Urzędu, oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
3) dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej, w takim przypadku oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty.
4. Informacje o sposobie powiadomienia kandydatów o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego.
1) konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Sędziejowice;
2) o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej w postaci papierowej, kandydaci składający oferty w formie elektronicznej zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
5. Obowiązek informacyjny.
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Gmina Sędziejowice informuje, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy Sędziejowice.
Kontakt: listowny: 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, elektroniczny: sekretariat@gminasedziejowice.org
telefoniczny: 43 677 11 57, 43 677 10 02
Inspektor Ochrony Danych, wyznaczony przez Wójta Gminy Sędziejowice – kontakt iod@gminasedziejowice.pl
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego mającego na celu wyłonienie kandydata na stanowisko dyrektora szkoły, na podstawie art. 63 ust. 1 i 10, w związku z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2017 r. Prawo oświatowe, §1 uts. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej, w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji obowiązków wymienionych w punkcie 3, a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, ponadto mogą być udostępnione podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych.
Zgodnie z RODO przysługuje Panu/Pani:
a)prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO) ;
b)prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych (art. 16 RODO);
c)prawo do ograniczenia przetwarzania danych lub usunięcia swoich danych osobowych, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania (art. 18 RODO);
Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych określonych w ogłoszeniu jest wymogiem ustawowym – konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu określonym w punkcie 3.
Administrator Danych, deklaruje, że nie przekazuje i nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego.
Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi, do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
- Skomentuj [ 0 ]
- 10:10, 28.04.2023 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama





Popularne artykuły
- Komunikat Powiatowego Lekarza Weterynarii w Łasku
- Otwarcie po pożarze! Odmieniony punkt Marketu Chińskiego w Łasku
- Łask. "Ogród Miejskie Zacisze" zakwitnie obok kolegiaty
- Łask. Odeszli do wieczności
- Sieradz, Zduńską Wolę i Łask połączą nowe szlaki rowerowe i turystyczne
- 32 BLT. Generał brygady Jeffrey T. Geraghty z wizytą w bazie
- Łask. Odeszli do wieczności
- Łask. Odeszli do wieczności
- Uroczyste otwarcie nowego skrzydła w Szkole Podstawowej w Marzeninie
- Łask. Dofinansowanie na przebudowę dróg gminnych - umowa podpisana
Reklama


Najnowsze ogłoszenia
- poszukiwani respondenci z całej Polski!
- poszukiwani respondenci z całej Polski!
- poszukiwani respondenci z całej Polski!
- Spszotanie
- Porządkowanie działki
- Porzadki
- Garaz do wynajecia
- Citroen C-elesse 1.6VTI B+G.
- ZIPP VANILLA 110
- Zatrudnię szwaczki
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie


Ostatnio na forum
- Jak zmienia się nasze miasto
- Szukam lokalnego korepetytora
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- To jest włąśnie poziom intelektu komentujących na tym syfiastym portalu. Oświeć nas, jaki nobl
- Szpital jest powiatu, burmistrzowi nic do tego. Starosta z tym nic nie robi już 6 rok...
- Drogi i drogi a może w końcu za szpital się pani weźmie bo od lat nic z tym nie robicie
- Mieszasz prawdy i "półprawdy". Co do noblisty - racja. Co do aktów własności - bzdury. Ja mam a
- Dla mnie to jest tak szokująca inwestycja że trudno mi w to uwierzyć.Wystarc
zy iść do muzeu - Nawet w Wielką Sobotę?
- będzie sie działo:) Lepsze to niż kiedyś olga lipińska nam serwowała:) kabarecik
- Ciekawe kiedy zrealizują plan zagospodarowania przestrzennego dla Mikołajowka? Od 2001 roku droga,
- To wiadomo na co poszły pieniądze z ostatniej podwyżki za wodę.
- Natomiast mnie wcale a wcale nie dziwią tego typu inwestycje, obiecywane przecież w kampanii wybo
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
Obchody 85. Rocznicy Zbrodni Katyńskiej w Łasku
-
Kiermasz Wielkanocny 2025 w Łasku
-
Łask oddał cześć "Żołnierzom Wyklętym"
-
X Sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
Oddział pediatrii po remoncie
-
33. finał WOŚP w Łasku
-
Spotkanie Świąteczno-Noworoczne 2025
-
IX sesja Rady Miejskiej w Łasku
-
Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2024 w Łasku
-
II Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z powiatu łaskiego