Sędziejowice. Konkurs na dyrektora ZSO nr 1 w Sędziejowicach
Wójt Gminy Sędziejowice ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863 r. w Sędziejowicach.
1. Wymagania wobec kandydatów.
Do konkursu może przystąpić osoba spełniająca wymagania określone w §1 lub §3, lub §6, lub §12 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w publicznym przedszkolu, publicznej szkole podstawowej, publicznej szkole ponadpodstawowej oraz publicznej placówce (Dz. U. z 2021 r. poz. 1449 z 2023 r. poz. 108).
2. Wymagane dokumenty.
Zgodnie §1 ust. 2 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U, z 2021 r. poz. 1428), oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:
1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju publicznego przedszkola, publicznej szkoły lub publicznej placówki;
2) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
– stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo
– stażu pracy dydaktycznej - w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
– stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
3) oświadczenie zawierającego następujące dane osobowe kandydata:
– imię (imiona) i nazwisko,
– datę i miejsce urodzenia,
– obywatelstwo,
– miejsce zamieszkania (adres do korespondencji);
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w ppkt. 2: świadectw pracy, zaświadczeń
o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia, jednolitych studiów magisterskich lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6) w przypadku cudzoziemca – poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii:
- dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672), lub
- dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, na kierunku filologia polska, lub
- dokumentu potwierdzającego prawo do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego języka polskiego;
7) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
8) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
9) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
11) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 oraz z 2021 r. poz. 255 i 464), 1948, 2260 - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły urodzonego przed dniem 1 sierpnia 1972 r.;
12) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego - w przypadku nauczyciela;
13) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego - w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego – oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie ukarany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2019 r. poz. 2215 oraz z 2021 r. poz. 4), lub karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust.1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183, z późn. zm.);
15) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych.
Na żądanie organu prowadzącego publiczną szkołę lub placówkę, kandydat jest obowiązany przedstawić oryginały dokumentów wymienionych w pkt 2 ppkt 4 – 7 i 12 – 13.
3. Sposób i termin składania ofert.
1) oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem oraz adresem zwrotnym, z dopiskiem: „Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 im. Powstańców 1863 r. w Sędziejowicach”, w terminie do 10 maja 2023 r. do godz. 15.30 w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, 98-160 Sędziejowice lub w przypadku ofert złożonych w formie elektronicznej – na adres: ePUAP: /UGSedziejowice/skrytka ;
2) w przypadku przesłania oferty pocztą decyduje data wpływu do Urzędu, oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;
3) dopuszcza się składanie ofert w postaci elektronicznej, w takim przypadku oferta powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty.
4. Informacje o sposobie powiadomienia kandydatów o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego.
1) konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Sędziejowice;
2) o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie w formie pisemnej w postaci papierowej, kandydaci składający oferty w formie elektronicznej zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
5. Obowiązek informacyjny.
Wypełniając obowiązek wynikający z art. 13 Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Gmina Sędziejowice informuje, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy Sędziejowice.
Kontakt: listowny: 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 6, elektroniczny: sekretariat@gminasedziejowice.org
telefoniczny: 43 677 11 57, 43 677 10 02
Inspektor Ochrony Danych, wyznaczony przez Wójta Gminy Sędziejowice – kontakt iod@gminasedziejowice.pl
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania konkursowego mającego na celu wyłonienie kandydata na stanowisko dyrektora szkoły, na podstawie art. 63 ust. 1 i 10, w związku z art. 29 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2017 r. Prawo oświatowe, §1 uts. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznego przedszkola, publicznej szkoły podstawowej, publicznej szkoły ponadpodstawowej lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej, w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji obowiązków wymienionych w punkcie 3, a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa, ponadto mogą być udostępnione podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych w Urzędzie systemów informatycznych.
Zgodnie z RODO przysługuje Panu/Pani:
a)prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO) ;
b)prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych (art. 16 RODO);
c)prawo do ograniczenia przetwarzania danych lub usunięcia swoich danych osobowych, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania (art. 18 RODO);
Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych określonych w ogłoszeniu jest wymogiem ustawowym – konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu określonym w punkcie 3.
Administrator Danych, deklaruje, że nie przekazuje i nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego.
Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi, do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
- Skomentuj [ 0 ]
- 10:10, 28.04.2023 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama
Popularne artykuły
- Z 32 BLT wycieka paliwo. Do prywatnych baków AKTUALIZACJA (zdjęcia)
- W Łódzkiem będziemy mieć centrum handlowe jak w Dubaju
- Fala hejtu po artykułach o 32 BLT
- Po pożarze w Supersamie
- Łask. Marek Aulak nowym dyrektorem CSiR w Łasku
- Wolne stanowisko pracy w JW 1158
- X sesja Rady Miejskiej w Łasku (video)
- 32 BLT. Sportowy sukces żołnierzy
- Łask. Prace i badania geologiczne oraz geotechniczne w CSiR
- Łask. Odeszli do wieczności
Reklama
Najnowsze ogłoszenia
- Oddam 1,5 tony gruzu
- Sprzedam pilarkę elektryczna
- SPRZEDAŻ ŁÓŻKA REHABILITACYJNEGO
- Meble do kuchni
- sprzedam maszynę stolarską wieloczynnościow do drewna DYMA 8
- Spszotanie
- UWAGA
- Sprzedam ławę
- Prace porzadkowe
- Budynek do wynajecia
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
Ostatnio na forum
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
- GDZIE JEST POLICJA?!!!
- Przed wyborami parlamentarnymi
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Z jakich pieniędzy zakup ? Z tych za które ścigany jest poseł Romanowski ?
- Kircholm, to było miejsce na Łotwie gdzie rozegrała się bitwa. Obecnie jest tam miejscowość Sa
- Z całym szacunkiem, ale kiedyś to był szpital. Ludzie przyjeżdżali z całej Polski się leczyć
- Tomaszu, tak, cmentarz żydowski w Polsce nazywany był potocznie m. in. kirkutem, ale także... kir
- Czy oprócz naszych wspomnień i uzasadnionych krytycznych opinii związanych z obecnym stanem szpit
- Do Piotra. Wypadałoby mieć choć podstawowa wiedzę jaka jest różnica między Kircholmem (autor
- Po nieprzyjemnych doświadczeniach z sieradzkiego szpitala przy porodzie córki, na poród syna zdec
- Czegokolwiek? Siatkówka, zwłaszcza w wydaniu kobiecym, też? Ty w ogóle masz jakiekolwiek pojęci
- Do CCC No fakt. Zaczynasz pisać normalnie. Bez jadu i nie nawiści
- Tylko komu to wszystko robić?.... Bo łask to nie miejsce na sport czegokolwiek...
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
IX sesja Rady Miejskiej w Łasku
-
Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2024 w Łasku
-
II Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z powiatu łaskiego
-
Matura na 100 procent Mateusza Kozakowskiego
-
100-lecie Szkoły rolniczej w Sędziejowicach
-
VI sesja Rady Miejskiej
-
V sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
IX Festiwal Róż w Łasku
-
Pożar w Woli Łaskiej - zdjęcia czytelników
-
Święto Truskawki 2024 - dzień 1 (koncerty)