Środa, 25 grudnia 2024 r., imieniny Anastazji, Piotra, Eugenii

Pogotowie Reporterskie

PGNiG Obrót Detaliczny wznowiło wysyłkę faktur do klientów objętych migracją

 

PGNiG Obrót Detaliczny zakończyło w kolejnych województwach kluczowy etap migracji danych do nowego systemu bilingowego i wznowiło wysyłkę faktur do tych klientów, którzy w związku z prowadzonymi pracami nie otrzymali ich w terminie. Już niebawem dokumenty rozliczeniowe trafią do odbiorców z województw: mazowieckiego, lubelskiego, podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego oraz łódzkiego. Przesunięcie terminu dostarczenia faktur nie wpłynie w żaden sposób na wysokość rachunków.

Wdrożenie Centralnego Systemu Bilingowego przez PGNiG Obrót Detaliczny zwiększa jakość i efektywność obsługi klientów. Elementem wdrożenia jest migracja, czyli przeniesienie danych ponad 7 milionów odbiorców do jednego wspólnego systemu. Obecny etap migracji swoim zasięgiem obejmuje 6 województw:  mazowieckie, lubelskie, podlaskie, warmińsko-mazurskie, świętokrzyskie i łódzkie, na terenie których występowały, między innymi, czasowe przesunięcia w dostarczaniu faktur.

Wznowienie wysyłki oznacza, że faktury będą sukcesywnie trafiać do klientów PGNiG Obrót Detaliczny objętych migracją, zarówno w formie elektronicznej (EKOFaktura), jak i papierowej – w zależności od wybranego przez nich sposobu dostarczania dokumentów rozliczeniowych. PGNiG Obrót Detaliczny dokłada wszelkich starań, aby wysyłka zakończyła się jak najszybciej i dziękuje wszystkim, których dotknęły niedogodności z tym związane, za wyrozumiałość oraz cierpliwość. Zachęcamy również do korzystania z aplikacji mobilnej oraz elektronicznego Biura Obsługi Klienta (ebok.pgnig.pl), które umożliwiają, między innymi, podanie odczytu liczników, kontrolę bieżącego salda płatności, czy wgląd w historię zużycia gazu oraz energii elektrycznej.

Ponadto informujemy, że w wyniku migracji każdy odbiorca obsługiwany przez PGNiG Obrót Detaliczny otrzyma nowy numer klienta, który ułatwi szybką identyfikację w kontaktach ze sprzedawcą oraz nowy indywidualny numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat. Odpowiednia informacja na ten temat jest przekazywana wraz z fakturą.

Centralny System Bilingowy umożliwi, między innymi, skrócenie czasu obsługi klientów, zagwarantuje większe bezpieczeństwo ich danych, a docelowo pozwoli na wprowadzenie jednej faktury za różne usługi od PGNiG. To jeden z największych tego typu projektów realizowanych w branży energetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej. 

Szczegóły, dotyczące projektu oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, znajdują się na stronie: www.pgnig.pl/zmiana-systemu.

Skomentuj [ 0 ]
17:55, 30.09.2022 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Popularne artykuły

Reklama

Reklama
Reklama

      

Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Ostatnio na forum

Więcej dyskusji

Reklama

      

Najnowsze komentarze

Pogoda

Facebook

Najnowsze zdjęcia

© Copyright 2011-2024 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Realizacja: PRO-NET