Cyfrowe kanały PGNiG biją kolejne rekordy
Nie słabnie popularność cyfrowych rozwiązań wprowadzanych przez PGNiG. W roku epidemii koronawirusa wprowadzone w minionych latach rozwiązania okazały się skutecznym sposobem na alternatywną obsługę klienta i biją prawdziwe rekordy. W pierwszych III kwartałach br. do obsługi za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG Obrót Detaliczny przybyła rekordowa liczba blisko 500 tys. umów.
Daje to łącznie niemal 2 miliony umów, co oznacza, że spółka stała się liderem w elektronicznej obsłudze klienta w Polsce.
Dynamicznie wzrasta także liczba pobrań aplikacji mobilnej na smartfony i tablety, która
z końcem września br. przekroczyła już 1,4 mln. Tylko od stycznia do września, aplikację mobilną pobrano blisko 700 tys. razy, co oznacza wzrost o 121 proc. względem analogicznego okresu ubiegłego roku (wówczas pobrań było nieco ponad 300 tys.). Coraz więcej użytkowników korzysta z niej w sposób stały – najczęściej do odczytu stanu liczników i płatności on-line za dostarczone gaz i energię elektryczną. Od momentu udostępnienia aplikacji Klientom PGNiG, niezmiennie znajduje się ona w TOP3 najchętniej pobieranych programów w sklepie Google Play w kategorii Dom oraz w TOP20 kategorii Biznes w AppStore.
– Bycie liderem branży energetycznej w Polsce to powód do dumy, tym bardziej cieszy również spektakularny wzrost naszej popularności w kanałach online. Nasze narzędzia są nie tylko łatwo dostępne, ale również intuicyjne, co jest ważne w szczególności dla naszych starszych klientów – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.
Coraz większą popularność zyskuje także usługa płatności online. Klient nie musi już pamiętać o konieczności każdorazowego opłacania otrzymanych faktur za gaz czy energię elektryczną. Wystarczy jednorazowo wyrazić zgodę na obciążanie swojego rachunku bankowego, a każda płatność odbędzie się na czas. Tylko w III kwartałach br., klienci PGNiG dokonali ponad 2,3 mln płatności online, co oznacza 154 proc. wzrost wobec analogicznego okresu w roku 2019 r.
– Trudno o lepsze, bardziej wymierne potwierdzenie zasadności naszej cyfrowej transformacji, niż twarde liczby pokazujące skalę zapotrzebowania na zdalne kanały dostępu. Dla naszych klientów to wygoda i oszczędność czasu, dla spółki zaś dbałość o środowisko oraz optymalizację kosztów – mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.
Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:
· zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;
· podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
· podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
· kontrolę bieżącego salda płatności;
· obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;
· wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
· zmianę/uzupełnienie danych w umowie;
· zmianę grupy taryfowej;
· przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
· kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
· zawarcie umowy na usługi dodatkowe.
Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail:kontakt@pgnig.pl
- Skomentuj [ 0 ]
- 14:25, 10.10.2020 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama
Popularne artykuły
- Studniówka 2025 - ZSO w Łasku - Kolumnie
- Miejscowość Kolumna w serialu "Klangor"
- Doliwa na nowo zagrożona
- Łask. Odeszli do wieczności
- Ogłoszenie z Zarządu Powiatu Łaskiego
- Łask. Odeszli do wieczności
- Łask. Odeszli do wieczności
- Łask. XI sesja Rady Miejskiej w Łasku
- Interwencja WIOŚ dotycząca odpadów z przetwórstwa skór
- Informacja z Powiatu Łaskiego
Reklama
Najnowsze ogłoszenia
- 2 kobiety szukają pracy
- Malowanie
- domek do wznajecia
- Znaleziony kundelek, oddam w dobre ręce
- Mieszkanie do wynajęcia
- Oprawa muzyczna - skrzypce na ślub i inne okazje
- Cięcie
- Działki budowlane
- Szukam firmy
- Oddam 1,5 tony gruzu
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
Ostatnio na forum
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
- GDZIE JEST POLICJA?!!!
- Przed wyborami parlamentarnymi
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Ludzie przestańcie sobie skakać do gardeł. Przecież każdy myślący człowiek widzi co sie dzie
- Przecież to są słowa Pana przewodniczącego Pani burmistrz nie może słowa powiedzieć bez konsu
- Żaden nie siedzi i siedział nie będzie. Wszelkiego rodzaju komisje są tylko na pokaz i dla mydle
- Szkoda, że kolejny raz, ja mam zupełnie odmienne zdanie. Pani burmistrz powinna się zająć tym d
- Do Wieśniak | 16:05, 23.01.2025 r. A tak konkretnie ? Przez 8 lat ilu siedzi ? Jakieś postępowani
- Z moich obserwacji wynika, że PO też sobie nieźle radzi z przekrętami i nachapywaniem się :D. O
- PISiory boją się, że to ostatnia ich kadencja więc chcą się nachapać. Najpierw sprzedadzą co
- Ja radzę dobrze ten temat wszystkim przemyśleć. Z jednej strony, rozwój Kolumny, jak sobie go wy
- No właśnie tak, technologie sprzed stu lat oceniam przez dzisiejsze możliwości. Transport, geode
- Ano właśnie, to są te pisowskie cuda, a jak wiadomo za cuda nie idzie się do więzienia tylko na
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
Spotkanie Świąteczno-Noworoczne 2025
-
IX sesja Rady Miejskiej w Łasku
-
Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2024 w Łasku
-
II Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z powiatu łaskiego
-
Matura na 100 procent Mateusza Kozakowskiego
-
100-lecie Szkoły rolniczej w Sędziejowicach
-
VI sesja Rady Miejskiej
-
V sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
IX Festiwal Róż w Łasku
-
Pożar w Woli Łaskiej - zdjęcia czytelników