Czwartek, 16 stycznia 2025 r., imieniny Marcelego, Włodzimierza, Walerego

Pogotowie Reporterskie

Widawa. Obsługa w Urzędzie Gminy

 

 

Wójt Gminy Widawa ogłasza, iż od dnia 25 maja 2020 roku bezpośrednia obsługa obywateli w Urzędzie Gminy odbywać się będzie, poprzez wcześniejsze umówienie spotkania z pracownikiem merytorycznym telefonicznie. Telefony bezpośrednie do referatów:

Urząd   Stanu Cywilnego: 43 655 75 41
Referat Podatków, Opłat i Windykacji: 43 655 75 42
Referat Inwestycji, Środowiska i Spraw Komunalnych: 43 655 75 43
Referat Finansowo - Budżetowy: 43 655 75 44
Referat Oświaty i Sportu: 43 655 75 50
Referat Organizacyjny: 43 672 10 34
 

Zachęcamy wszystkich do kontaktu z poszczególnymi referatami urzędu również przez pocztę elektroniczną: poczta@widawa.pl.

Dokumenty składane osobiście będą przyjmowane poprzez wrzucenie do urny znajdującej się na parterze budynku (wejście od wewnętrznego parkingu urzędu), ewentualnego potwierdzenia na dokumencie dokonuje pracownik wyznaczony do obsługi obywateli.

Należy pamiętać o zasłanianiu ust i nosa za pomocą maseczek lub innych środków ochronnych oraz dezynfekcji rąk.
Wójt Gminy Widawa - Michał Włodarczyk

Skomentuj [ 2 ]
19:20, 25.05.2020 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

ola @ 15:25, 26.05.2020r. IP: *.*.85.29

Od dzis wszystkie urzedy dla petentow sa otwarte a sa widac takie ktore boja sie mieszkancow

Gosia @ 17:57, 26.05.2020r. IP: *.*.184.215

Bezpośrednia obsługa poprzez wrzucenie do urny, hahaha

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Popularne artykuły

Reklama

Reklama
Reklama

      

Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Reklama
Reklama
Reklama

Ostatnio na forum

Więcej dyskusji


      

Najnowsze komentarze

Pogoda

Facebook

Najnowsze zdjęcia

© Copyright 2011-2025 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Realizacja: PRO-NET