PGNiG: Biura Obsługi Klienta wznowiły działalność
Od piątku 15 maja br. Klienci PGNiG Obrót Detaliczny znów mogą załatwiać swoje sprawy w stacjonarnych Biurach Obsługi Klienta (BOK). Spółka podjęła decyzję o otwarciu większości ze swoich ponad 130 placówek. Wyjątkiem są m.in. BOK-i w województwie śląskim, które ze względu na aktualną sytuację epidemiczną pozostaną tymczasowo zamknięte. Z uwagi na wciąż istniejące ryzyko zakażenia koronawirusem, w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny będą obowiązywać szczególne środki bezpieczeństwa.
Liczba Klientów, przebywających w danym biurze musi odpowiadać liczbie czynnych stanowisk. Wszyscy pracownicy zostali wyposażeni w indywidualne środki ochrony, tj. maseczki, rękawiczki i przyłbice, a Klientom udostępnione zostały płyny do obowiązkowej dezynfekcji rąk. Na stanowiskach związanych z obsługą zainstalowano specjalne ekrany ze szkła akrylowego Ponadto wyznaczono specjalne strefy poruszania się dla Klientów (poprzez wyznaczenie linii lub ustawienie barierek). Kolejkomaty i infokioski zostały wyłączone, usunięto ulotki oraz zamknięte zostały miejsca zabaw dla dzieci. W trosce o bezpieczeństwo dla Klientów przygotowane zostały długopisy, które po użyciu będą wrzucone do specjalnych skrzynek, a po całym dniu trafią do dezynfekcji, by mogły być użyte następnego dnia.
– Jesteśmy firmą odpowiedzialną, dlatego bezpieczeństwo Klientów i pracowników jest dla nas priorytetem. PGNiG było jedną z pierwszych spółek, która zdecydowała się na zamknięcie Biur Obsług Klienta ze względu na pandemię koronawirusa. Teraz, gdy sytuacja się normalizuje, możemy je ponownie otworzyć. To bardzo dobra wiadomość dla wielu naszych Klientów – powiedział Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA i dodał: – Kiedy ogłosiliśmy zamknięcie BOK-ów, zapewniliśmy że nie ucierpi na tym poziom obsługi Klientów. Dziś możemy z całą odpowiedzialnością potwierdzić, że dotrzymaliśmy słowa.
PGNiG Obrót Detaliczny zdecydowało o zamknięciu BOK-ów 14 marca bieżącego roku. Jednocześnie Klienci mogli nadal załatwiać swoje sprawy, dzięki obsłudze zdalnej, za pomocą portalu e-BOK, aplikacji na urządzenia mobilne oraz telefonicznej infolinii.
– Przywracamy działalność Biur Obsługi Klienta z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Zebraliśmy wiele doświadczeń z sytuacji kryzysowej, w jakiej znaleźliśmy się ponad dwa miesiące temu. Pokazują one, że cyfryzacja naszych usług była słusznym krokiem, gdyż korzystały z nich setki tysięcy Klientów – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
O popularności cyfrowych kanałów obsługi świadczy fakt, że PGNiG Obrót Detaliczny posiada aktualnie ponad 1,7 mln zawartych umów w eBOK, a aplikację mobilną pobrano już ponad 1 mln razy. Tylko w kwietniu 2020 r., Spółka zawarła ponad 7100 nowych umów drogą online.
Prezes Jerzy Kwieciński podkreślił, że czasowe zamknięcie BOK-ów podyktowane troską o bezpieczeństwo Klientów i pracowników, było tylko jednym z działań, jakie Grupa PGNiG podjęła w trakcie epidemii kierując się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu.
– Zgodnie z hasłem „Jesteśmy blisko Ciebie”, przekazaliśmy instytucjom zaangażowanym w walkę z koronawirusem, głównie szpitalom, ponad 6,5 mln złotych. Środki te sfinansowały zakupy wyposażenia medycznego niezbędnego w zwalczaniu epidemii – przypomniał Jerzy Kwieciński.
Wsparcia udzieliło także PGNiG Obrót Detaliczny.
– Warto odnotować także, że nasi konsultanci przez ponad miesiąc intensywnie wspierali infolinię NFZ poświęconą tematyce koronawirusa, odbierając na niej ponad 9300 połączeń – dodaje Henryk Mucha.
Mimo decyzji o otwarciu BOK-ów PGNiG Obrót Detaliczny nadal zachęca Klientów do korzystania z możliwości, które zapewniają cyfrowe kanały obsługi. Spółka przypomina, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, pozwala m.in.:
· zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej;
· podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;
· podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;
· kontrolę bieżącego salda płatności;
· obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;
· wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;
· zmianę/uzupełnienie danych w umowie;
· zmianę grupy taryfowej;
· przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;
· kontakt na wybrany temat poprzez formularz;
· zawarcie umowy na usługi dodatkowe.
Do dyspozycji Klientów jest również Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które dostępne jest pod numerem 22 515 15 15, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl
- Skomentuj [ 0 ]
- 08:15, 18.05.2020 r.
Wasze komentarze
Dodaj komentarz
Reklama
Popularne artykuły
- Sanatorium last minute? Kuracja w górach albo nad morzem
- Łask. Spotkanie Świąteczno-Noworoczne (zdjęcia)
- 32 BLT w interpelacji poselskiej
- Łask. Odeszli do wieczności
- Łask. Odeszli do wieczności
- Plan kolędy na nadchodzący tydzień
- Łask. Odeszli do wieczności
- Muzyczna uczta w Kolegiacie Łaskiej
- Buczek. Ważna informacja
- ZUS: wysokość składek na ubezpieczenia społeczne przedsiębiorców w 2025 r.
Reklama
Najnowsze ogłoszenia
- domek do wznajecia
- Znaleziony kundelek, oddam w dobre ręce
- Mieszkanie do wynajęcia
- Oprawa muzyczna - skrzypce na ślub i inne okazje
- Cięcie
- Działki budowlane
- Szukam firmy
- Oddam 1,5 tony gruzu
- Sprzedam pilarkę elektryczna
- SPRZEDAŻ ŁÓŻKA REHABILITACYJNEGO
Przeglądaj
Dodaj ogłoszenie bezpłatnie
Ostatnio na forum
- Podziękowanie
- Witam wszystkich, szukam lokalnego korepetytora
- Przerwy w oświetleniu ulic.
- Łohojsk nie powinien być już miastem partnerskim dla Łasku
- Zima,zima
- F16
- Czy mógłby ktoś wyjaśnić co z remontem drogi nr 473,cz będzie rondo w Bałuczu.
- Gdzie na bezpieczne zakupy
- GDZIE JEST POLICJA?!!!
- Przed wyborami parlamentarnymi
Więcej dyskusji
Najnowsze komentarze
- Słownik Języka Polskiego wydyskutować - dopuszczalne w grach wydyskutować: 1. osiągnąć c
- ,, wydyskutowana ,, człowiek całe życie uczy się czegoś nowego, zwłaszcza gdy miało się wied
- Organicznie obowiązuje 40?
- Pardon. Podwyżki są sukcesem.
- Według pana przewodniczącego
: ,,każda decyzją jest wydyskutowana". Czy ktoś z Państwa sły - To przecież szok !!!, że gmina jeszcze istnieje ,sprawy toczą się w miarę normalnie ,inwestycje
- Wg mapy ze strony CANARD tam nie ma aktywnego OPP.
- A żebyś Ty wiedział jaki gn.j jest w ortografii?! Tylko skąd Ty masz to wiedzieć?
- Niektóre pytania są żenujące i w sumie nie jest specjalnie dziwne, że osoby ze stanowisk kierow
- Mam pytanie: o ile spadła liczba wypadków na S14 na odcinku Dobroń Pabianice po wprowadzeniu OPP,
Pogoda
Najnowsze zdjęcia
-
Spotkanie Świąteczno-Noworoczne 2025
-
IX sesja Rady Miejskiej w Łasku
-
Obchody Narodowego Święta Niepodległości 2024 w Łasku
-
II Piknik Kół Gospodyń Wiejskich z powiatu łaskiego
-
Matura na 100 procent Mateusza Kozakowskiego
-
100-lecie Szkoły rolniczej w Sędziejowicach
-
VI sesja Rady Miejskiej
-
V sesja Rady Powiatu Łaskiego
-
IX Festiwal Róż w Łasku
-
Pożar w Woli Łaskiej - zdjęcia czytelników