Piątek, 17 stycznia 2025 r., imieniny Antoniego, Jana, Sabiniana

Pogotowie Reporterskie

Rekord eBOK PGNiG! Ponad 7 tys. umów online tylko w kwietniu!

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) cieszy się ogromnym i stale rosnącym zainteresowaniem Klientów. Tylko w kwietniu za jego pośrednictwem PGNiG Obrót Detaliczny podpisało 7175 umów na sprzedaż gazu. To wzrost o 170 proc. w stosunku do marca i niemal 30-krotnie więcej niż w lutym bieżącego roku.

 Łącznie, od początku 2020 r., Spółka zawarła ponad 10 tys. umów online.

 

Tak duże zainteresowanie eBOK to wynik czasowego ograniczenia działalności Biur Obsługi Klienta, które Grupa Kapitałowa PGNiG wprowadziła w trosce o bezpieczeństwo Klientów, a także swoich Pracowników w związku z epidemią koronawirusa. 

 

– Kolejny rekord związany z liczbą zawartych umów online to dowód na to, że nasze podejście zdalnej obsługi jest skuteczne i może sprawnie działać w kryzysowej sytuacji. Blisko 30-krotny wzrost umów podpisanych online względem lutego pokazuje, że – tak jak zadeklarowaliśmy w połowie marca – nasi klienci mimo zamkniętych BOK, mają pełną możliwość załatwiania spraw w alternatywny sposób – podkreśla Jerzy Kwieciński, Prezes Zarządu PGNiG SA.

 

–  Ponad 2,7 tys. umów w marcu i ponad 7 tys. w kwietniu to wynik, który powoduje, że PGNiG staje się liderem w zakresie obsługi online wśród spółek energetycznych - mówi Henryk Mucha, Prezes PGNiG Obrót Detaliczny.

 

Przypominamy, że elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK, umożliwia m. in.:

·         zawarcie nowej umowy gazowej i przepisanie istniejącej; 

·         podanie odczytu stanu gazomierza oraz licznika energii elektrycznej;

·         podgląd informacji o aktualnych i archiwalnych rozliczeniach;

·         kontrolę bieżącego salda płatności;

·         obsługę płatności elektronicznych wraz z funkcją polecenia zapłaty;

·         wgląd w historię zużycia paliwa gazowego oraz energii elektrycznej;

·         zmianę/uzupełnienie danych w umowie;

·         zmianę grupy taryfowej;

·         przesłanie wniosku o zwrot nadpłaty;

·         kontakt na wybrany temat poprzez formularz;

·         zawarcie umowy na usługi dodatkowe.

 

Do dyspozycji Klientów jest również  Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, dostępne pod numerem 22 515 15 15*, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 19:00. Inną formą kontaktu z naszymi pracownikami jest formularz znajdujący się na stronie ebok.pgnig.pl/kontakt lub e-mail: kontakt@pgnig.pl 

 

Skomentuj [ 0 ]
09:20, 07.05.2020 r.

Powrót do strony głównej


Wasze komentarze

Brak komentarzy

Dodaj komentarz




Redakcja serwisu ŁaskOnline.pl nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Popularne artykuły

Reklama

Reklama
Reklama

      

Najnowsze ogłoszenia

Przeglądaj

Dodaj ogłoszenie bezpłatnie

Reklama
Reklama
Reklama

Ostatnio na forum

Więcej dyskusji


      

Najnowsze komentarze

Pogoda

Facebook

Najnowsze zdjęcia

© Copyright 2011-2025 LaskOnline.pl - Codzienna Gazeta Internetowa

Realizacja: PRO-NET